Ανακοίνωση Αγιασμού
05-09-2019Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στον προαύλιο χώρο του σχολείου στις 10:45 π.μ.
Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου θα παραλάβουν τα βιβλία τους μετά την τελετή ενώ οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου την επόμενη μέρα.
Ευχόμαστε σε όλους καλή και δημιουργική χρονιά.
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων