Διατήρηση σχολικών βιβλίων
18-05-2020Σύμφωνα με το υπ' αρ. 56089/Δ2/14-05-2020 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ οι μαθητές και οι μαθήτριες που φοιτούν κατά το σχολικό έτος 2019-2020 στο Γυμνάσιο θα πρέπει να διατηρήσουν όλα τα βιβλία τους για την αξιοποίησή τους και την επόμενη σχολική χρονιά.
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων