Έναρξη μαθημάτων ενισχυτικής διδασκαλίας
07-12-2018Την Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018 αρχίζει η ενισχυτική διδασκαλία για όσους μαθητές έχουν υποβάλει δήλωση.
Πιέστε εδώ για α διαβάσετε την εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας.
Για τους μαθητές του σχολείου μας ως κέντρο εκπαίδευσης έχει ορισθεί το Γυμνάσιο της Αναβύσσου.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε την εγκύκλιο για τον Ορισμό Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Κ.Α.Ε.)
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων