Ενημέρωση γονέων της Α' Γυμνασίου
02-10-2017Την Δευτέρα 2 Οκτωβρίου η διεθύντρια και οι διδάσκοντες καθηγητές είχαν ενημερωτική συνάντηση με τους γονείς των μαθητών της Α΄ Γυμνασίου. Η διεθύντρια, κ. Γεωργούλη, τους ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και την αξιολόγηση των μαθητών. Απάντησε σε ερωτήσεις που αφορούσαν τη φοίτηση των μαθητών και οι εκπαιδευτικοί συζήτησαν με τους γονείς και τους πληροφόρησαν για την επίδοση των παιδιών τους.
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων