Συμμετοχή στο Διαγωνισμό Ορθογραφίας των Εκπαιδευτηρίων Ζηρίδη
17-03-2018Ομάδα δεκαεπτά μαθητών του σχολείου μας την Παρασκευή 16 Μαρτίου πήρε μέρος στο Διαγωνισμό Γλώσσας-Ετυμολογίας-Ορθογραφίας με τίτλο: «Παίζοντας με τις λέξεις» που προκήρυξαν τα εκπαιδευτήρια «Νέα Γενιά Ζηρίδη» για τους μαθητές των Γυμνασίων του νομού Αττικής.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι καθηγήτριες κ. Μπορμπαντωνάκη και κ. Νικήτα που τους προετοίμασαν για τη συμμετοχή τους.
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων