Το 2ο Γυμνάσιο Καλυβίων συμμετέχει στο Let' s do it Greece
29-04-2018Το 2ο Γυμνάσιο Καλυβίων συμμετέχει στη μεγαλύτερη εθελοντική δράση της χώρας το Let' s do it Greece σε συνεργασία με το ΕΓΝΥΑ. Μαθητές, γονείς και καθηγητές θα βρίσκονται στην παραλία του Αγίου Νικολάου το πρωί της Κυριακής 29 Απριλίου 2018 για να φωνάξουν όλοι δυνατα "Γίνε η αλλαγή που περιμένεις"
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων