Τελετή λήξης του σχολικού έτους
04-06-2019Την Τρίτη 11 Ιουνίου στις 8 το βράδυ σας περιμένουμε όλους για να γιορτάσουμε μαζί τη λήξη του σχολικού έτους και να αποχαιρετήσουμε τους μαθητές της Γ' Γυμνασίου.
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων