Νέο ρεκόρ στο τεστ αντοχής
02-12-2016Σήμερα 2 Δεκεμβρίου 2016 στο σχολείο μας έσπασε ένα ρεκόρ που κρατούσε τρία χρόνια!!!
Στο τεστ, λοιπόν, που μετράει την αντοχή μας (Beep test) ο Γιώργος Ασημακόπουλος του Γ1 έφτασε στο επίπεδο 12.8!!!
Πριν απ’ αυτό, το μεγαλύτερο επίπεδο ήταν 12.6, του Γιώργου Ζήση.
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων