Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων
24-02-2025Την Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2025 μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 2 ου
Γυμνασίου Καλυβίων συμμετείχαν σε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των
Ελλήνων, κατά την οποία ενημερώθηκαν για την ιστορία του κτιρίου, τον τρόπο
οργάνωσης και λειτουργίας του Κοινοβουλίου και ξεναγήθηκαν στην έκθεση της
αίθουσας «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Επιπλέον περιηγήθηκαν και πληροφορήθηκαν ιστορικά στοιχεία για το
Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο, το Ζάππειο Μέγαρο, τον Εθνικό Κήπο και το
Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.


Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων