«Το Δίκτυο «ΣΥΝ: Λειτουργώ – Ενεργώ – Δημιουργώ» ενισχύει το κλίμα ειρήνης στα σχολεία»
10-06-2024To Δικτύου "ΣΥΝ: Λειτουργώ - Ενεργώ - Δημιουργώ" της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής οργάνωσε και υλοποίησε κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς 7 επιμορφωτικές συναντήσεις.
Στις δράσεις συμμετείχαν 85 σχολεία.
Για να δείτε το σχετικό video με τις δράσεις του Δικτύου πατήστε εδώ
Άλλες δημοσιεύσεις
- Πρόγραμμα εξετάσεων Σεπτεμβρίου
- Εγγραφές μαθητών
- Συνοπτική έκθεση αποτίμησης του «Ομίλου Μαθητικού ραδιοφώνου» (Ιούνιος 2026)
- Εκπαιδευτική εκδρομή στη Μαδρίτη
- Ανάθεση εκπαιδευτικής εκδρομής για τη συμμετοχή στο 6ο Διεθνές Μαθητικό Συνέδριο
- "Με τα μάτια στραμμένα" Η σχολική εφημερίδα του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων