Συνέντευξη της διευθύντριας Ευαγγελίας Γεωργούλη στον συντάκη του μαθητικού περιοδικού του Α3 "Student's voice"
26-05-2021Η διευθύντρια του 2ου Γυμνασίου Καλυβίων Ευαγγελία Γεωργούλη παραχωρεί συνέντευξη στον μαθητή Παναγιώτη Θεοχάρη, συντάκτη του μαθητικού περιοδικού «Students’ voice» με θέμα την αισθητική αναβάθμιση των χώρων του σχολείου με έργα Ελλήνων Ζωγράφων.
Η συνέντευξη φιλοξενείται στο 4ο τεύχος του περιοδικού το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ
«Τι σας ώθησε, ώστε να ξεκινήσετε αυτό το εγχείρημα;»
Πρώτα πρώτα, η Τέχνη μου αρέσει πάρα πολύ. Θεωρώ πως έχει σημαντική συμβολή στο να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι. Γι’ αυτό ήθελα και το σχολείο μας να είναι με χρώματα, με ευαισθησία και με καλλιτεχνική άποψη. Ευτυχώς, το όραμα αυτό ήταν κοινός στόχος της σχολικής κοινότητας, δηλαδή αγκαλιάστηκε από καθηγητές, μαθητές και γονείς, καθώς και από τον Δήμο, που μας στήριξε οικονομικά και υλικά. Με αυτόν τον τρόπο όλοι μαζί καταφέραμε να έχουμε ένα ωραίο αποτέλεσμα. Όμως, παρόλο που ήταν δική μου επιθυμία, θεωρώ πως δεν θα ήταν αρκετό να αρέσει μόνο σε εμένα, αλλά και στους υπόλοιπους που με την έμπρακτη βοήθειά τους έβαλαν το λιθαράκι τους, ώστε να υλοποιηθεί αυτό το εγχείρημα. Τέλος, με χαροποιεί ιδιαιτέρως το γεγονός ότι οι μαθητές και οι καθηγητές είναι τόσο περήφανοι και ικανοποιημένοι.
«Θεωρείτε πως η μαθητική συμμετοχή ήταν ικανοποιητική ή θα θέλατε μεγαλύτερη;»
Πράγματι, η συμμετοχή ήταν μεγάλη. Βέβαια, και με την πανδημία δεν υπήρχε η δυνατότητα να δουλέψουν μεγάλες ομάδες παιδιών. Από την άλλη μεριά, μπορεί τούτα τα εγχειρήματα να είναι πολυπληθή, αλλά και πάλι οι ομάδες θα έπρεπε να είναι με λίγα άτομα, επειδή η τέχνη χρειάζεται στοχασμό, καθαρό μυαλό και μεγάλη προσοχή με τα χρώματα. Γι’α υτό και τώρα που εργάστηκαν μικρές ομάδες παιδιών κατορθώσαμε μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να τελειοποιήσουμε το σχολείο.
«Θα προβείτε μελλοντικά σε παρόμοιες ενέργειες;»
Ακριβώς επειδή υπάρχει ανταπόκριση και επειδή κύρια ασχολία μας ήταν οι Έλληνες ζωγράφοι, ίσως του χρόνου να ασχοληθούμε με έργα παγκόσμιας εμβέλειας. Για παράδειγμα, τη Γκουέρνικα του Πικάσο που την έχουμε ήδη αρχίσει. Επιπροσθέτως, μπορούμε του χρόνου να κάνουμε και άλλα έργα στις πόρτες των αιθουσών ή έξω από κάθε αίθουσα να γράψουμε στίχους ποιητών. Οπότε, εφόσον υπάρχει ο χρόνος και ο απαραίτητος χώρος πολλά μπορούν να γίνουν!
«Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν τα έργα Ελλήνων και Ελληνίδων ζωγράφων;»
Η πρώτη και πιο βασική προϋπόθεση ήταν τα έργα να έχουν σχέση με τη σχολική ζωή. Δηλαδή, με τα ενδιαφέροντα των μαθητών, τις ασχολίες τους, τα διδασκόμενα μαθήματα, την ιστορία, όπως επίσης και με τη γεωγραφική θέση του σχολείου μας, που είναι δίπλα στη θάλασσα. Πολλά από τα έργα ήταν σχετικά με τη θάλασσα. Παράλληλα, και όπως προανέφερα, φέτος ασχοληθήκαμε μόνο με έργα Ελλήνων και Ελληνίδων ζωγράφων, διότι ήθελα να γνωρίσουμε πρώτα τον ελληνικό πολιτισμό και μετέπειτα να κάνουμε και έργα από άλλες χώρες, ώστε να κάνουμε και συσχετίσεις σε πολιτισμικό επίπεδο. Επιπλέον, επιθυμώ να δω και πως θα αλληλεπιδράσουν οι πολιτισμοί με τις τέχνες.
«Είναι μέσα στους στόχους σας το σχολείο μας να γίνει πρότυπο για τα υπόλοιπα σχολεία της Ελλάδας;»
Φυσικά και θα μπορούσε να αποτελέσει στόχο μας αλλά ήδη θεωρώ πως το σχολείο μας είναι ξεχωριστό και έχει γίνει γνωστό στην περιοχή! Εκτός αυτών πιστεύω πως και ο μαθητής ικανοποιείται από το γεγονός ότι το σχολείο του ακούγεται για τις δράσεις που κάνει. Άρα, αυτές οι δράσεις βοηθούν τον μαθητή στην ψυχολογία του.
Άλλες δημοσιεύσεις
- Ο Κίκος έκανε τον μεγάλο του περίπατο!
- 4ος Διασχολικός Διαγωνισμός Ορθογραφίας
- 2ο Μαθητικό Θεατρικό Φεστιβάλ Σχολείων Ανατολικής Αττικής
- Πρόσκληση υποψηφίων για κάλυψη θέσεων ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής για το διδακτικό έτος 2024-2025.
- Ώρες για την ενημέρωση γονέων
- Bράβευση στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για το μαθητή Σπύρο Σταρά της Α' Γυμνασίου