Οι επιπτώσεις της καραντίνας στους μαθητές

26-05-2021

«Οι επιπτώσεις της καραντίνας στους μαθητές»

Η συντακτική ομάδα που επιμελείται το ηλεκτρονικό περιοδικό “Students’ voice” συνέταξε ερωτηματολόγιο με στόχο να αποτυπώσει τις επιπτώσεις της καραντίνας στους εφήβους. Την Τρίτη 18 Μαϊου διαμοιράστηκε το  ερωτηματολόγιο στους μαθητές του σχολείου και στη συνέχεια αποδελτιώθηκε.  Οι μαθητές επεξεργάστηκαν τις απαντήσεις των συμμαθητών τους τις οποίες  αποτύπωσαν σε γραφήματα.

Στα ερωτήματα που αφορούσαν τις καθημερινές συνήθειες στη διάρκεια της καραντίνας το 8% απάντησαν ότι δεν έβγαινε καθόλου για άθληση και το 11%  ότι δε συναντούσε καθόλου φίλους. Οι περισσότεροι μαθητές αθλούνταν συχνά  μέσα στην εβδομάδα και διατηρούσαν τις επαφές τους με τους φίλους τους. Παράλληλα, το 50% επέλεγε την παρακολούθηση ταινιών ή σειρών 3-4 φορές  την εβδομάδα ενώ το 35% 1-2.

Το γεγονός ότι ήταν αποκλεισμένοι στο σπίτι οδήγησε το 67% να αφιερώνει  περισσότερες από 2 ώρες στη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων και το ίδιο  ποσοστό πιστεύει ότι τα ΜΚΔ βοήθησαν την επικοινωνία με τους φίλους. Παρόλα αυτά, όμως, το 39% θεωρεί ότι η τηλεκπαίδευση δε βελτίωσε τις δεξιότητές τους στη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων.

Αναφορικά με την τηλεκπαίδευση το 40% θεωρεί ότι αυτή δεν απέδωσε  καθόλου και το 52% ότι απέδωσε λίγο. Μόλις το 8% πιστεύει ότι βοήθησε. Επίσης, το 47% κρίνει ότι τα διαδικτυακά μαθήματα υπήρξαν εξίσου  κουραστικά με τα δια ζώσης και το 48% ότι ήταν πολύ δύσκολο να παραμένουν  συγκεντρωμένοι κατά τη διάρκεια των εξ αποστάσεως μαθημάτων.

Κλείνοντας, το 23% των μαθητών παραδέχτηκαν ότι δεν ήταν καθόλου  αισιόδοξοι στη διάρκεια της καραντίνας.

Διαβάστε εδώ τα αποτελέσματα της έρευνας